Libor je dobře vybavený

Nebojte, tento článek bude slušný (a doufám, že nikoho ani nenapadlo nic jiného..., však já vás znám).
Dnešního dne jsem si udělal radost a v lokálním cyklistickém obchodě zakoupil hned několik předmětů, které od dnešního dne považuji za jakýsi standard při jízdě na jízdním kole.
Tak, jednak jsem si pořídil již dlouho (a touženě) očekávané cyklistické rukavice (s gelovou náplní, která vaše ručky ušetří všemožných neduhů) a navrch dokonce i cyklistický dres, jehož výběrem jsem strávil notný čas.
Ono to není totiž jen tak, některé dresy jsou praktické a jiné se vám líbí. Věčný to problém. Nakonec jsem to vyřešil - doufám - přijatelným kompromisem a pořídil si černo-žlutý dres s obrázkem vosy na přední i zadní straně. Na zádech vypadá jako klasická vosa, ale na mém předku je zpodobněna o něco méně prozaicky, sedí tam totiž na jízdním kole a tváří se značně nepříjemně.
Ne, neléčím si tím žádný komplex. :-)
Ještě dnes jsem s novou výbavou vyrazil na menší testovací jízdu po našich malebných podbrdských místech. Dokonce jsem byl i v pokušení nechat se na fotografii zvěčnit v novém úboru a dát ji sem, pak jsem si ale řekl, že již by to asi notně zavánělo nepříjemných exhibicionismem... Mohu jen říci, že ve všem se jezdí moc hezky a investovaných peněz vůbec nelituji. Člověk si čas od času musí něčím zpříemnit život.
A jak jste na tom vy? Jezdíte na kole? A pokud ano, používáte nějakou výbavu, či jezdíte "jen tak"?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

CID