Sluníčko svítí

Tak se nám docela hezky rychle udělalo krásné počasí. Jak toho využít?...
Rozhodl jsem se investovat do něčeho kvalitního a zakoupit si nové jízdní kolo, neboť
a) mé dosavadní kolo je již 13 let staré a nemá už potřebné parametry
b) jeho poruchovosti se nevyrovná ani Temelín
c) kolo je přeci ekologický dopravní prostředek, tak proč ne?
Jenže....peněz není nikdy dostatek, takže zatím jej mám pouze zamluvené a konečnou částku složím až v pátek. V okamžiku, kdy jsem se již rozhodl kolo si koupit a uvědomil si kolik potřebuji peněz, tak mě to trochu zabolelo. Chodím na brigády, doučuji english, atd..., ale vůbec se mi nelíbí prostředky takto získané nějak utrácet. Vím, že to zní asi hrozně, ale když si spočítám námahu lomenou jednou stokorunou a leckdy různé hlouposti, které za tu stokorunu sobě (a nejenom sobě)pořídím, tak to není zrovna hezké... V ten okamžik před cyklo shopem (či jak se to tam u nás jmenuje) jsem zvažoval, zda si bicykl mám skutečně koupit, napadlo mě mnoho dalších věcí, které nutně (více či méně) potřebuji (např. upgrade počítače), jenže....v tu chvíli bylo tak venku tak krásně a vzduch byl přímo provoněn jarem a radostí, takže volba kola jednoznačně vyhrála. Teď nákupu jistě litovat nebudu, možná až tak v zimě, kdy budu sedět u počítače za démonického pohvizdování mého duševně vyšinutého větráčku na procesoru:-), ale zima...ta je ještě daleko.
P. S. To kolo prodávaly bez té slečny na obrázku, není to náhodou klamavá reklama?:-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)