Knihy a knihy

Vždy jsem si vážil toho, když jse si nakoupil nějakou knihu. Knihu jsem si obvyklem vzla do jedné ruky, do druhé pozvedl záložku a...začalo se číst. Nicméně, dnes tomu už tak často není. Pomalu (ale jistě) jsem se dostal do skupiny lidí, kteří si knihy čast kupují, ale pak je nečtou. Těmito lidmi jsem vždy z duše opovrhoval, nicméně v jejich "kastě" jsem se ale ocitl.... Hrůza.
Asi před třemi lety jsem si pořídil z antikvariátu (ve Valentinské ulicit - mimochodem, mají tam skvělé věci!) sbírku her od W. Shakespeara. Úžasné, ještě jsem tu knihu neotevřel..... Nevím proč, knihy čtu rád, Shakespeara mám rád rovněž, ale...nějak chybí vůle. Je pochopitelné, že v období zkoušek se čas na beletrii hledá jen těžko. Dnes jsem si splnil zkoušku z České politické historie, takže až do září (kdy mám svůj druhý zkouškový poločas) je vystaráno... Už se těším, až se pustím do další knihy, jež jsem si neprozřetelně před zkouškami pořídil - "Norské dřevo" - od známého (a v podstatě jediného u nás vydávaného) současného japonského autora Murakamiho.
... Shakespeare bude muset na svoji šanci ještě počkat.....

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)