Au Revoir Simone - The Bird of Music (2007)

Au Revoir Simone (dále jen ARS) je velmi pozoruhodným seskupením tří mladých dam, které na mě působí silně dobrým dojmem. Na první pohled (poslech) by se vkrádala myšlenka, že se jedná o skupinu z Francie, ale omyl je pravdou, byť dívčiny mají ve svých skladbách jistý "francouzský nádech" a navíc mají rovněž koncertní turné se slavnými Air.
A právě k Air bych jejich hudbu mohl asi přirovnat nejvíce - jedná se "nezávislý" (indie) pop s elektronickým základem a příjemnými melodiemi. Samotná hudba je v podstatě jednoduchá (rozhodně však ne prostoduchá), ale výborně se poslouchá. Název skupiny pochází z filmu známého režiséra Tima Burtona Pee-wee´s Big Adventure, který jsem želbohu neměl možnost vidět. Samotný ensamble (Annie Hart, Erica Forster a Heather D´Angelo) pak pochází z převelikého města Nového Yorku v USA.
Toto album má necelých 45 minut a musím říci, že se na něm nenachází žádné hluché místo. Písničky si drží své kouzlo po celou dobu hraní desky, na jejímž konci jsem měl silné nutkání zmáčknout tlačítko "repeat". Mezi skladby, které se mi nejvíce zapsaly do oušek patří "I couldn´t sleep", či "The Lucky One", která mi silně připomínala cosi důvěrně známého..
The Bird of Music je výborná deska, obzvláště, pokud posluchač má rád např. Air - pak se z Au Revoir Simone stává takřka povinnost k poslechu.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)