Hot chess news

Včera jsem se opět připojil k našemu milému šachovému kroužku a odehrál několik vyčerpávajících šachových partií, které jistojistě vejdou do dějin této čarokrásné hry, želbohu jen jako manuál k tomu jak úspěšně prohrát co se dá:-). Ale, abych na sebe jen neházel špínu.., včera se mi podařilo utrpět i jednu výhru, takže oproti minulým zápasům to bylo určité zlepšení..
O šachách se říká, že díky nim poznáte jaký je jejich hráč. Hraje-li někdo agresivně, je takový i v životě. Člověk, který nechce zbytečně ztrácet figury ve hře, je prý na tom stejně i v realitě, ale....podobně jako veškeré jiné recepty typu "poznám jaký jsi" má i tento značné procento nepřesnosti. Protivníka však při hře přesto docela dobře poznáte, tedy jak kterého.. Jeden můj oponent si totiž včera po celou partii vesele žvatlal pod vousy různá strategická moudra, např. "copak chtěl tímto tahem?", či "co já mám s tímto dělat?". Bylo to docela veselé:-). A pak, že šachy jsou nudná hra....

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)