Včerejší televizní večer

Včera jsem po docela dlouhé době strávil večer s televizí (ne, nejedná se o žádnou sexuální úchylku) a jejím programem. Tedy, ne že bych byl nějaký vyslovený odpůrce televizní zábavy, ale ono tam zase tak moc na co koukat není... I když..., zrovna včera se mi to docela líbilo. Na čt2 běžel seriál Black Books, který jsem sice již viděl, nicméně mě stále dokáže rozesmát. Včera dávali ten díl s piánem, kde mě vždy nejvíce rozesmějí tři ruští učitelé hry na klavír, ten díl prostě nemá chybu! Lepší než tento je snad jedině díl s názem "Hrozny hněvu", ale to je samozřejmě značně subjektivní posouzení. Poté na čt2 byl i další díl Červeného trpaslíka, ze kterého se zcela jistě stal seriálový evergreen našeho druhého programu. Když jsem pokročil do časných hodin nového dne (tedy dneška), tak mi k mému překvapení televize nabídla i část koncertu amerických Sonic Youth, což mě velmi mile překvapilo, neboť ke této kapele mám vřelý vztah- viz tento odkaz.
Docela fajn večer, jen je mi líto, že takovéto skvělé pořady jsou uváděny pozdě v noci, není to škoda? Chápu, že se asi jedná o věci, které nezaujmou většinu diváků, ale stejně...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)