Nemám...

nemám televizor. Tedy, respektive mám, ale nemám tady v Praze k němu připojen set-top box, takže jakoby nebyl. A navíc...stejně se nachází v bytě, do kterého teď zavítávám spíše jen sporadicky. Takže vlastně skutečně nemám. Vůbec mi to ale nevadí. Domnívám se, že sledování tv programu je jedna z nejvíce pasivních a pohodlných druhů zábavy. Znám to sám na svém příkladu, kdy se každou neděli ráno u rodičů oddávám dokumentům na primě a nějak se mi od nich těžko vstává. Nejhorší možný příklad je ten, když máte televizor hned u postele. Zcela to narušuje funkci vaší ložnice, jež by měla být spíše zaměřena na spánek a na plození potomstva (a radovánky s tím související). Obě výše zmiňované možnosti osobně pokládám za daleko zábavnější než sledování televize.
Zase kritizuji, v poslední době si připadám často kritický. To se vše okolo mě tak rapidně zhoršilo nebo jen já mám přísnější pohled? Nebo je to kombinace obojího? Nicméně včera jsem si udělal docela radost, zakoupil jsme si v obchodě Baracuda seznační triko s nápisem "fast food" a s obrázkem pejska honícího nebohou kočku :-). Takže ano..., k tomu nadpisu: tv sice nemám (což mi moc nevadí), ale radost mám, a to je hlavní.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

CID