Squash..

Rozhodně bych se neoznačil za sportovního fanatika. Budu upřímný, mým největším sportovním zážitkem byla účast v hledišti na zápase Slavia - Ajax Amsterodam (2:1). Zážitek, který se nikdy nevymaže z paměti, leč zážitek ze sportovního hlediska pasivní. Já sám nesportoval, jen se díval.
S tím by se mělo skoncovat. Squash je fenoménem dnešních dní (dokonce i v Hostomicích jsou squashové kurty), což rozhodlo. Ideální sport pro městské lidi, kteří nemusí své tělo mučit v továrnách 8 hodin každý den. Já si ve školství ničím jen své nervy a hlasivky, takže ničení čehokoliv jiného na mém tělesném aparátu je jen vítáno.
Tak tedy, squash je fakt fajn. Raketu jsem sehnal v Tescu za 250 kč, kurt za 200kč (Kroměříž) a spoluhráčku díkybohu zadarmo . Člověk si potrénuje své tělo a docela se i pobaví...., jen to ráno poté jsem cítil skoro každý sval. Jakoby se mé tělo ptalo "proboha, Libore, co to se mnou děláš?".
A jen tak mimochodem, víte, že hra squash má svůj původ v anglických věznicích? Vězni si tam totiž často krátili dlouhou chvíli pinkáním míčku o zeď. Odtamtud se sport rozšířil na anglické školy (bůhví jak, i když...čím déle působím ve školství, tak je mi toto spojení stále logičtější).

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)