Holky a fotbal

V pondělí se uzavíralo 17. fotbalové ligové kolo, takže jsem se hezky oblékl a vyrazil na promrzlý Eden do Vršovic. Utkání bylo napínavé do samotného závěru, takže člověk se minimálně takto aspoň trochu zahřál. Když jsem po zápase vše co se stalo na stadionu popisoval slečně I., tak jen nevěřícně kroutila hlavou nad tím, jak mohu sledovat 22 chlapů, kteří se na trávníku honí za míčem. "Co z toho máš?", ptala se. "Já bych každému z těch hráčů koupila vlastní míč, takhle mají všichni jen jeden a pořád se tam o něj tahají....".
No jo, já vím, holky a fotbal to nejde moc dohromady. Někde jsem slyšel, že muži mají takovéto sporty rádi proto, že z psychologického hlediska se musí neustále s jinými muži poměřovat. Pokud to nemohou předvádět přímo na hřišti, tak se s ostatními samečky poměřují alespoň v hledišti. V zásadě jde tedy jen o to, kdo dočůrá dál. Možná ano, ale stejně...ruku na srdce...je to moc fajn.
P. S. Slavia nakonec udolala Plzeň 3:2.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)