Howling Bells - Radio Wars (2009)

Howling Bells jsou skupinou z Austrálie (Sydney), které 9. 2. tohoto roku vyjde jejich v pořadí již druhé album. To první (jež se nahrávalo ve staré, dobré Anglii) bylo prý velmi úspěšné. Bohužel jsem jej neslyšel, tak nezbývá než kladným kritikám věřit. Koneckonců jejich druhá deska (kterou jsem již slyšel pro změnu několikrát) je výborná záležitost. Žánrově Howling Bells spadají po indie/alternative/rock/pop-rock, tedy zhruba takto bych to vymezil já (i když mi moc často není jasné právě to slovíčko "alternative", obzvláště u kapel, které hrají skoro to samé jako např. Killers...to moc velká alternativa tedy není :-) ). Osobně mi nejvíce z existujících skupin připomínají britské JJ72. Jejich styl melodií, kytarových částí, apod., je v některých momentech nové desky takřka totožný (např. ve skladbě "It Ain´t You"). Mezi nejvýraznější skladby patří "Cities burning down", jejíž kytary lehounce asociují americké Sonic Youth a "Into the Chaos", jejíž video verzi máte na začátku článku. Zvuk Howling Bells je příjemně melodický, nápaditý a výrazný. Co více si od kytarovky 21. století přát více?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

CID