Soutěže

Tak jsem se před několika dny dozvěděl, že můj blog byl zařazen do soutěže o nejlepší stránky tohoto typu. Zajímavé. Ani jsem netušil, že se podobné akce vůbec konají. Ono to ale moc překvapující není, neboť neustálý pocit cokoliv hodnotit, třídit a škatulkovat je celkem normální a svým způsobem i přirozený.
Jen se podívejte kolik existuje rozličných hudebních, filmových, literárních a bůhvíčeho ještě jiných sotuěží, ve kterých hlasuje "plebs", či různí "akademici", odborníci. Sestavují se žebříčky "100 nejlepších filmů, které prostě musíte vidět", "10 nejlepších hudebních desek roku 2008", apod. Lidé prostě ve všem mají rádi pořádek a valná část z nich jistě dá na věty typu "tato deska je dobrá, byla pátá v top ten!!!". Fajn, nic proti tomu nemám. Nejvíce se mi asi z podobných anket líbila ta v časopise SCORE (někdy v roce 1999), kdy se vyhlašovalo "100 nejslavnějších postav počítačových her". Někde v první stovce se dokonce umístil i blok ve tvaru "L" ze slavné hry Tetris :-). Panečku, to byla anketa...
Tehdy to s přehledem vyhrál Duke Nuken, ale pro mě osobně je hrdina počítačových her číslo jedna starý Mario. Ještě dnes když se řekne instalatér, tak si jako první osobu vybavím tohoto vousatého hopsala.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)