Andělsko-démonská "zlatá třída" a zlý Libor

Včerejšího dne jsem poprvé navštívil v budově kina Village cinemas oddělení "gold class". Skutečně jsem si připadal velmi dobře. Sezení je tam velmi pohodlné, obsluha milá, skoro jako byste se nacházeli v nebi filmového fanouška . Jen ten výběr snímků pro toto oddělení kina není zrovna nejkvalitnější (dle mého názoru). Včera jsme tam se slečnou I. shlédli snímek "Andělé a démoni" podle románu Dana Browna - člověka, který píše fantastické příběhy tak, že jim poměrně dost lidí věří. Inu, proč ne. Snímek to byl celkem obstojný - odmyslíme-li si mnohé logické a historicko-umělecké omyly - nenudil jsem se během něj ani vteřinu, a to je patrně i úkol a záměr těchto filmů.
Včerejší den by ale byl zajímavý i bez návštěvy "gold class" (ten název je poněkud zavádějící...). U maturit jsem vyhodil jednoho nebohého studentíka. Mám ale čisté svědomí. Když někdo nezná význam anglického slova "old", neví co byla antika a renesance, tak....přece nepatří na střední školu, ne? Samozřejmě, těch nedostatků bylo více...
Jen jsem si uvědomil jak je hrozně těžké někoho hodnotit při něčem, na čem skutečně záleží. Snaha o objektivitu je bohužel marná .
Tak snad to počasí by se mohlo trochu - dámy prominou - "pochlapit".
Mimochodem - otevřeme témá - co říkáte výsledkům voleb? Samozřejmě, účast malá, závěry by se tedy neměly přeceňovat, ale... Dělnická strana - 12. nejsilnější subjekt voleb. To je docela síla.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)