Max Pinlig (2008)

Filmy pro mládež jsou obecně dosti zvláštním artiklem. Často bychom řekli dokonce i artiklem nedostatkovým...
Právě proto je velmi pozoruhodný právě probíhající zlínský filmový festival, který je na tento druh umění zaměřen. Na tomto festivalu se mi podařilo shlédnout jen jeden snímek, a to konkrétně film s názvem "Max Pinlig". Film pojednává o teenagerovi Maxovi, který zažívá všechny typické problémy dospívajícího mladíka, což jest: dívky, vztahy s kamarády a hlavně se svoji matku, která je někdy poněkud výstřední. Výstřední je však i sám film, což mi zprvu trochu vadilo, ale po chvíli jsem přistoupil na "pravidla hry". Velmi vtipně tu jsou například zpracovány Maxovy průpovídky na adresu různých fiktivních osob (došlo i na Československo).
Pravda, člověk který není ve věku teenagera se na tento film musí dívat s trochou nadhledu, ale s tím se tak již do předu asi počítá.
P. S. Co mě však zarazilo bylo to, že film Max Pinlig nemá na csfd.cz žádné hodnocení ani napsaný obsah. Rychle jsem to tedy doplnil svým textem...

Max Pinlig, Dánsko, 98 minut. Režie: Lotte Svendsen.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)