Lidé jsou zlí...

... ve větší míře než se má mysl troufala opovážit si pomyslet. K tomuto odvážnému a bezesporu diskutabilnímu tvrzení mě vedou hned dvě dosti negativní zkušenosti, jež jsem byl nucen prožít v posledních dnech.
Tak:
1) Se mi někdo pokoušel okopírovat platební kartu, tzv. screening. Dosti odpudivá věc. Banka naštěstí tuto operaci zablokovala a vydá mi kartu novou, nicméně čekaní na tuto novou kartu se protáhne na 10 dní. Krušné. Naštěstí tu je Slečna I, které karta funguje.
2) Včera jsme se Slečnou I. pěkně naletěli jednomu podvodníkovi. Šli jsme na fotbalové utkání Slavie Praha s Karvinou, když tu zhruba v oblasti 5 metrů od pokladen se zjevil mladý muž - tak okolo 19 let - a nabízel nám lístky s menší slevou do prostoru VIP. Tam jsem nikdy nebyl, takže jsme souhlasili. Ach, jaká chyba. Lístky byly pochopitelně ukradeny a klub jejich přístup zablokoval (na Slavii se chodí s lístkem, který má čárový kód). Brzy jsme tedy hovořili s ochrankou stadionu, stewardkou a následně i s kriminálkou, které jsme popis mladíka sice dali, ale.....jestli to bude k něčemu, to nevím. Pražská Slavia se však zachovala gentlemansky a dala nám lístky náhradní - zcela zadarmo. Mohli jsme se tak aspoň pokochat poměrně pěkným fotbalem a výhrou 2:0.
Někdy jsem ale asi moc naivní. Prostě by mě nenapadlo, že kdosi může jen tak drze postávat vedle pokladen (navíc poblíže procházela i hlídka PČR) a prodávat kradené lístky a lhát vám do očí. Smutná realita.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)