Už jsme doma po 25 letech :-)

Čas utíká jako voda. 
Česká skupina Už jsme doma patřila vždy mezi mé oblíbené projekty, jejich nezařaditelný, osobitý styl, který v sobě kombinuje základy punku (na kterých byla skupina de facto založena) s jazzem, či místy i středověkými chorály je opravdu jedinečný a je jen dobře, že něco takového docenili i v zahraničí (např. Nizozemí), což je i díky tomu, že takřka vše zpívají v češtině takový malý zázrak.
Moje první zkušenost s UJD byla kupodivu velmi pozitivní, až se tomu teď sám docela divím, neboť překvapivé změny v tempu a melodiích se mi dříve zrovna moc nezamlouvaly. Snad to ale byla ta uhrančivá atmosféra českého snímku Knoflíkáři, kde jsem poprvé slyšel jejich hudbu (a to hned slavnou skladbu Hollywood), která mi umožnila přístup k jejich hudbě a deskám. Tehdy to nebylo se sháněním hudby tak jednoduché jako dnes, takže jsem si svého cd (pochopitelně přepáleného) velmi vážil a pěkně si jej pomaloval a ozdobil následně i lístkem z koncertu UJD, kvůli kterému jsem musel pěšky vykonat několikakilometrovou pouť a cestou zpátky jsem si stopl takové prapodivné auto....
Prostě a jednoduše, Už jsme doma jsou srdeční záležitostí, byť dnes už podobným žánrům moc neholduji.
Čest jejich 25-leté kariéře :-).

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)