Nejlepší hudební desky roku 2011

A opět, jako tradičně už po několik let, se snažím na začátku nového roku subjektivně zhodnotit hudební alba roku loňského, které z různých důvodů považuji za zajímavá, dobrá, prostě a jednoduše za nejlepší. Zvykem bylo vždy vybrat pouze tři, což se zvláště v loňském roce stalo docela náročným oříškem.
Dobrých desek totiž vyšlo opravdu požehnaně.

Tato dáma nahrála možná nejlepší album své dlouhé kariéry. Úžasná deska se skvělými texty. V hlavě mi ještě pořád zní její, "if I take my problem to the United Nations.."

Jo, Austra, taková menší senzace loňského roku, která si zahrála i v Praze. Co dodat, trochu The Knife z nich kouká možná až moc okatě, ale i tak je to vynikající poslech.

Upřímně, tahle deska mě zprvu moc nezasáhla, měl jsem tendence porovnávat s minulým albem, s nímž jsem byl nadmíru spokojen, nicméně po zhruba sedmém poslechu jsem si ji doslova zamiloval. Kytarovka šlapající jako hodinky, naplněná procítěním až po okraj.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)