The Subways - The Subways (2015)

Když jsem Subways začal poslouchat (po debutu Young for Eternity), tak jsem si říkal, že je to taková milá a svěží indie-alternative-rock-punk skupina, která vás dokáže příjemně nastartovat třeba cestou do práce.
Jak šel čas, Subways vydali další alba, kde úspěšný motiv víceméně zopakovali. Žádné z desek ale podle mě jejich velmi dobrý debut nepřekonala. Hudební kolovrátek se točil stále dál ve stejných rytmech. Jasně, možná to zní jako pláč na špatném hrobě, ale po třetí vydané desce jsem na Subways trochu zanevřel a od tohoto alba ani nic moc neočekával.

Upřímně, není to buhvíjaký průlom do hudebních dějin. Charlotte a spol. si prostě jedou dál "to svoje", ale nutno dodat, že "to svoje" hrají zatraceně dobře. Tohle je hudba jako stvořená na skvělé post-grungeové párty a koncerty (ostatně sám jsem jeden kocncert The Subways před 5 lety navštívil). Pokud člověk na tento princip přistoupí, tak je tu velká šance, že se bude velmi dobře u poslechu bavit. Rozhodně je čím, na desce zaujme už úvodní "My Hear Is Pumping...", rytická "Just Like Jude" a někoho třeba i jediná pomalejší věcička s názvem "Because of You (Negative Love)". Prostě The Subways, jak je velmi dobře známé :-).
A ano, jsem v pokušení koupit si ten březnový lístek...(navzdory současným potížím s bubeníkem skupiny).

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)