Soldout - Forever (2017)


Soldout jsou už delší čas fungující skupinou z Belgie, která mě docela chytla za srdce svým debutem "Stop Talking" z roku 2004. Od té doby uplynulo hodně vody, nicméně Soldout stále zůstávají stejní, lépe řečeno - stejně dobří. Opět tedy na scénu přichází léty prověřený synťákový pop a electroclash, místy připomínající The Knife, Cabaret Voltaire, Grimes, Miss Kittin, apod.

Jsem rád, že Charlotte a David vydali další album, 4 letá pauza samozřejmě není zase tak dlouho, ale osobně jsem si říkal, zda vůbec ještě fungují.
Fungují :).
Docela mě potěšil také seznam hostujících muzikant, kde nechybí například Maya z kanadské skupiny Austra. Pravdou sice je, že rané nahrávky Soldout (např. zmiňovaný debut) byly o něco syrovější a podle mě i lepší, takže i když skupina jako taková je pořád rozpoznatelná, tak nějaký posun tam samozřejmě znát je. Třináct let je totiž hodně dlouhá doba, během níž Soldout trochu stárnou se svými posluchači.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)