Hledá se Nemo

Hledá se Nemo
Tak copak se nám to tu vyskytuje? Animovaná pohádka z dílny W. Disneye! Hurá, hurá, křičí děcka, trousíc se svými rodiči, za ruku je táhnouc, do místních biografů a multiplexů. Popohání je strašlivý pud, "ceme videt libicky, libicky,…", povykují děcka cpouce se popcornem a chlemtajíc coca colu. Tak zhruba takový pohled se vám dostane pokud se rozhodnete jít do kina na nějaký film, který je takříkajíc určen i pro děti. Tento zážitek vám může celý snímek pěkně znechutit, takže je lepší si vše prohlédnout hezky doma v klidu, jako jsem to učinil já. Od filmu Hledá se Nemo jsem toho moc nečekal, o to větší bylo mé překvapení. Na snímek sice mohu přijít i děcka s výše zmíněnými excesy, ale film jim brzy zacpe svým dějem ústa a … máte klid. Jasně, je to taková happy story. Táta rybka hledá syna rybku v převelikém oceánu. Jak to skončí? Najdou se, samozřejmě! Je tu však i dost originálních nápadů, například spolek žraloků, kteří se pomocí terapie chtějí odnaučit pojídat ubohé rybičky nebo - dle mého názoru absolutně nejlepší záležitost v celém filmu - rybička trpící momentální amnézií. To vše vytváří velmi komické situace, takže jsem se po celý snímek velmi bavil a ani mi nepřišlo, že ten konec je takový…. očekávaný.
Prostě a jednoduše, nesmíte od toho očekávat nic moc světoborného - pokud toto splníte, tak následuje zábava. I když, tak mě napadá, že jedinec, který od filmu očekává opravdu něco velkého by na toto asi ani nešel.
Hodnocení 90%.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)