Nákup

Přišly mi konečně penízky od školy (říkají tomu ubytovací stipendium), což mě dosti potěšilo. Celkově se jedná asi o 1800 kč, což se vždy hodí (neznám nikoho, kdo by peníze nepotřeboval). Vyrazil jsem tedy do našeho hlavního města (pro neinformované se jmenuje Praha) s chuti poriditi si nejaky darecek. Co takhle nejaky film? Ano! Prolezl jsem Bontonland na Andelu, Datart, ale nic moc me nezaujalo (navíc ty ceny jsou někdy neúnosné), tak jsem (celý zmrzlý, venku je vážně zima - viz má nádherná báseň:-)) zalezl do Levných Knih (vážně jim nedělám reklamu), kde jsem si po zralé úvaze (vzhledem k mému mladému věku 23 let) pořídil DVD Cid (asi to znáte, klasika s Ch. "planetou opic" Hestonem a Sophii Loren. Už jsem to kdysi viděl, ale tomu již dávno. No, docela se těším. Za chvíli hupsnu do vláčku, který mě přes menší peripetie zaveze zpět z rušně hektického velkoměsta do mého maloměsta. Už se těším.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)