NAROZENINY!

Ano, je to tady, 5. květen (mimo jiné den povstání v Praze:-)) a pan Libor má opět narozeniny (stejně jako minulý rok touto dobou, v tom musí být nějaký smysl:-)). Právě dnes už mi je....přesně 24 let! Ach jo, nějak ten věk přibývá (a bude to horší), ale zatím jsem stále mladý a pln života i různých ideálů (i když valná většina z nich asi brzy zmizí). Když jsem byl menší, zhruba tak ve věku 13 let, tak jsem si říkal, že až mi bude 24, tak lidé budou cestova na Měsíc, Mars nebo že možná bude konec světa díky útoku mimozemšťanů (v té době jsem hodně miloval sci - fi...., co to píši? pořád miluji sci-fi!!!), přijde se na to kdo zabil J. F. K., jestli ještě žije Elvis nebo jak udělat jídlo z polévky v pytlíku (Red Dwarf):-). Nic z toho se nestalo, ale svět se přesto změnil a já určitě také. Je těžké tu změny popsat - jak světa, tak změny ve mně - protože vše jsem prožíval pozvolna, postupně. Pamatuji si doby, kdy J. Arafat dostal cenu za mír, kdy William Clinton tvrdil, že s Monikou Lewinskou nikdy nic neměl, kdy Jarda Jágr byl takové mladé, vyjukané telátko.... Ach jo, přepadá mě trochu nostalgie :-).
Nezbývá než doufat, že další léta života, která mi ještě zbývají přinesou nějaký ten nesplněný sen a budou naplněna něčím krásným a příjemným.
Libor "čerstvý čtyřiadvacátník":-).

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)