Vlaky

Jak já mám rád vlaky!
Jedním z nich jsem před chvílí dokonce dorazil do Prahy, jelikož jimi tedy často cestuji, tak jsem dosspěl k názoru, že by nebylo zcela od věci se o nich také trochu zmínit. Tak nějak myšleno v obecné rovině, pochopitelně... Vlaky jsou mi příjemné hned z několika důvodů. Ten hlavní je, že si v nich můžete v klidu hezky číst (co já jsem už přečetl knih ve vlakových kupé....), jízda sice někdy může trochu drncat, ale to je povětšinou jednotvárné a člověk tomu brzy uvykne (a když pak jede pendolinem, tak mu tam něco chybí:-)).
Další důvod spočívá v tom, že jízda vlakem představuje (až na četné výjimky) jízdu krajinou, která není nějak znetvořena silnicí, dálnicí a jinou ohavností. Koleje prostě - podle mého názoru - do přírody už tak nějak patří, hezky se tu vyjímají a hlavně - nezabírají moc místa.
Pochopitelně, když jezdíte každý den vlakem tam i zpátky, tak už si tu jízdu tolik neužíváte, ale stejně...díky spolehlivosti Český drah (ač je nechci vysloveně kritizovat) je každá jízda takovým malým dobrodužstvím:-).
A pak...ještě dnes si mnoho malých i velkých hraje doma s miniaturními modely železnic. Dokážete si představit, že by si takto někdo hrál doma s miniaturním modelem kruhového objezdu?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)