Hudba v mysli..

Je to zajímavé, jsou melodie, jež máte rádi, ale moc často si je třeba ani nepouštíte a pak jsou melodie, které se vám zase až tak moc nelíbí, ale dobře si je pamatuje a váš vrozený interní mp3 přehrávač ve vaší hlavě je pouští pořád dokola a dokola....
Haribo chutná malým, stejně tak i dospělým....
Také se mi to stává, poslední dobou mě velmi oslovil Nathan Fake, ale není to zase deska, kterou bych si pouštěl často (ale líbí se mi velmi!). Naopak se mi v hlavě nedávno usadila Madonna a její Like a Virgin, což jistě není nějaký brak (alespoň dle mého názoru), ale můj styl to zrovna není... Čím to? Možná náš mozek - v rámci odpočinkového režimu svého života - preferuje hudbu přímočařejší. Nevím... Možná si chceme jen oddechnout.
Like a Virgin, touched for the very first time....
Teď se to trochu změnilo. Před dvěma dny jsem na Rádiu 1 opět po letech zaslechl kdysi velmi slavnou skladu kapely House of love s znávem "Shine on". Pochází někdy z konce osmdesátých let, ale v intencích své doby je zřejmé, že byla velmi nadčasová (alespoň dle mého názoru..).
Little girl in a house of love sitting lonely on a plastic chair..
Kdyby někdo z vás ten song náhodou vlastnil, tak se mi prosím ozvěte na mail..... Nechť můj mozek dojde pokoje:-).
(Nedá se to nikde sehnat, není to ani na www.i-legalne.cz)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

CID