Podivnosti

Venku je opravdu zajímavé počasí, co? Zima na krku, ale sníh nikde. Bude ještě někdy? Dost lidí na podobnou situace nadává, ještě více lidí si potom stěžuje na to, že tu stále nemáme fungující Vládu s důvěrou od Sněmovny... No jo, co se dá dělat? Mnoho lidí si stěžuje na to, že jejich soused je takový špatný a zlý a dělá jim různé naschvály. Stěžovat si je lidské, ale málokdo si stěžuje sám na sebe. Málokdo dokáže nazřít na situaci z nadhledu a potvrdit si, že i on (či ona) je součástí příčin onoho problému. Nelíbí se nám počasí? Za to, jak je venku svým způsobem může každý člověk na této planetě, nelíbí se Vláda? Inu, v každém státě mají takovou, kterou si zaslouží. Když vám k volbám přijde jen něco přes polovinu voličů, tak už to o něčem vypovídá. Nadávat, stěžovat si umí každý, ale něco udělat - to už je horší.
Já si také stěžuji (viz např. předchozí odstavec), najít vinu na vlastní straně je často tak těžké a člověk se sám sobě brání a omlouvá. Např.... nedávno jsem jel trolejbusem v Plzni "na černo", moc radosti jsem z toho neměl. Svědomí pochopitelně hryzalo, to ano..., ale říkal jsem si...to jistě dělá více lidí, je to jen jednou a na krátkou trasu, ale stejně...věděl jsem, že dělám špatnou věc. Začít se zlepšováním světa (pokud to vůbec lze) musíme hlavně u sebe - maličkostmi. Bát se jet "na černo" jen kvůli tomu, že vás "chytnou" nestačí.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)