Ranní rozhovor..

Nevím čím to je, ale asi poslední dobou působím jako magnet na podivná setkání. Třeba dnes ráno, šel jsem si nakoupit do Plusu nějaké potraviny (to abych měl co jíst a přežil další den), když tu mě pře vstupem do prodejny zastavil jakýsi muž - očividně bezdomovec nebo něco mu hodně blízkého. Už jsem si v kapse připravil nějaké drobné pro případ milodaru, ale ten člověk mi naopak nějaké peníze vkládal do ruky s poukazem na to, zda by mu nemohl do prodejny zajít koupit nějakou láhev levného vína. Souhlasil jsem a víno mu přinesl. Chtěl jsem mu dát zpátky těch pár drobných korun (asi 4 kč) co zbylo, ale on to nonšalantně odmítl. Inu, to se vám často nestane, že byste dostali finanční příspěvek od - možná - bezdomovce...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)