Putování

S nově zakoupeným jízdním kolem jsem konečně mohl podniknout nějaký zajímavý výlet. Počasí cyklistice celkem přeje, takže jsem se rozhodl vydat se za kamarádem na jeho - jak sám říká - chalupu, která sice není nijak daleko, ale vede tam cesta přes území, o kterém jsem si dosud myslel, že "tam žijí lvi":-).
Když žijete dlouho v nějaké lokalitě, ať je sebekrásnější, tam vám po čase jistě dosti zevšední. Já osobně se nedomnívám, že bydlím v nějak kdoví krásném místě, ale jeden můj kamarád mi po návštěvě tvrdil pravý opak. Podívat se na známé místo očima nově příchozího je jistě velmi těžké. Právě tak krásná mi přišla lokalita, přes kterou jsem jel na kole. Cestu lemovala krásná pole řepky, v dálce stály roztodivné zalesněné kopce zalité slunečním světlem. Prostě nádhera.
Každý člověk je někdy někam "nově příchozím", tak je třeba si to užít:-).

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

CID