Léto

Pokud se vysloví slovo "léto", tak jistě každého napadnou různorodá adjektiva. K létu však také neodmyslitelně patří prázdniny, kterých si bohužel letos asi mnoho neužiji. Jednak je strávím pracovně, což by mi zase až tak moc nevadilo, ale dále jsem si také nějaké zkoušky přehodil na září, což jsem zatím ještě nikdy neudělal, tak doufám, že se s touto nezáviděníhodnou situací dokáže můj organizmus nějak vyrovnat.
K létu ovšem patří i dovolená a s ní i různé - povícero hudební - festivaly. Kamarád mi nabídl, zda bych s ním nechtěl jet na festival Sázava fest, který on osobně považuje za špičku domácí scény. Nechal jsem si tedy své kousavé poznámky pro sebe a na nabídku předběžně přikývl. Osobně bych raději volil něco jiného, jenže…on je to docela problém. Na místo, kam bych se nejraději vypravil já by zase nejelo mnoho mých přátel a já pevně věřím ve větu, jež zní "nezáleží zase až tak na tom, kde jste, ale s kým tam jste". Na druhou stranu, Sázava fest není zrovna levnou záležitostí a trochu se obávám, že mé draze vydělané finance promrhám takto neefektivním způsobem. Peníze jsou jistě od toho, aby se utrácely, ale i to utrácení musí být rozumné….
Tak nevím… Mám takovou zvláštní zkušenost, často když se mi nikam moc jet zrovna nechtělo, ale nějaké podezřele tajemné vnitřní pnutí mi jaksi poručilo jet, tak jsem byl poměrně spokojen, alespoň tedy většinou. Připomíná mi to situaci podobnou nákupu mého kola. Také jsem se na něj těšil, ale v okamžiku jeho pořízení mi bylo trochu líto všech těch peněz, které stálo, nicméně teď jsem rád za to, že jej mám. Zrovna včera jsem si udělal menší výlet. Vzduch hezky voněl (nejsem alergik) a cesta podkreslená zpěvem ptáků a zapadajícím slunce rychle ubíhala.
A ještě nad něčím jsem nedávno přemýšlel, nemyslete si o mně - prosím - že jsem nějaký cynik, či nihilista, napadlo mě jakou skladbu bych si zvolil, aby byla zahrána na mém pohřebním obřadě. Jistě, mně samotnému by to již nejspíše bylo úplně jedno, ale tato neodbytná myšlenka mě dlouhou dobu pronásledovala…. Nakonec mi jako vhodná přišla Love will tear us apart od Joy Division Nevím přesně proč, jen mi přišla taková smutná a jak se říká, "máš ze světa odcházet tak, aby ostatní plakali", či tak nějak. (Jako vhodná přichází v úvah i "See You later Aligater", je v prvním díle Červeného trpaslíka, úplně mě fascinoval pohled na ty lidi, kteří tam smutně stojí a do toho hraje taková rozverná skladba.).
Asi bych ale měl myslet na spíše pozitivnější věci, zapomněl jsem se nejspíše zmínit, že jsem si ke svému kolu pořídil také helmu (viz fotka). Hezká, že? Dokázal jsem si nádherně skloubit s barvou kola i mých triček, jež používám na jízdu. To je pak pohled! J

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)