Hozená rukavice

Když jsem v ponděli jel vláčkem do Prahy, tak jsem si všiml, že u vedlejšího sedadla byla na zemi malá, dámská rukavice. Měla hnědou barvu a byla zhotovena z velmi příjemného materiálu. Obešel jsem několik spolucestujících a optal se, zda někomu z nich nepatří, ale nepochodil jsem. Dal jsem si tedy tuto rukavici do kapsy a tam mi i zůstala. Zvláštní, napadla mě vazba "to byla hozená rukavice". Znamenalo to - pochopitelně, že symbolicky - že přede mě byla položena nějaká volba.
Na znamení nevěřím, člověkem si dokáže pod takřka jakýmkoli symbolem představit takřka cokoliv.
Škoda jen, že jen moc malá, na mé ruce prostě není dělána. A navíc...chybí ji její druhá půlka. Rukavice jsou trochu jako lidé, co? Také jsou nejraději v páru...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)