Khoiba - Mellow drama (2007)

Dnes je tomu přesně 14 dní, co jsem se po delší době vydal do pražského klubu Roxy, kde Khoiba křtila své - v pořadí již druhé - album se smyslným názvem Mellow Drama. Očekávání bylo veliké a musím říci, že jsem byl nakonec spokojen. Podobný pocit jsem rovněž měl, když jsem si desku hezky v klidu pustil do uší. Koncerty jsou báječná věc, ale k tomu, aby se člověk skutečně dobral k podstatě skladeb je třeba je poslouchat vícekráte, což v případě Khoiby platí dvojnásob.
Deska Mellow Drama je oproti předchozímu počinu Nice traps o něco více temnější a troufám si říci, že i pesimističtější. Tato hudba je také více než pohlazení podobná zoufalým výkřikům a - nutno připustit - je také o něco "tvrdší" (jakkoli toto označení nenávidím). Nicméně deska je to dobrá, co dobrá, přímo výborná, jen ta cesta k ní je pro posluchače trochu trnitější, než bývá zvykem, ale tak to již prostě u skvělých desek jednoduše bývá. Ze skladeb, které se na desce objevují bych nejvíce vyzdvihl stejnojmennou Mellow Drama a také skvělou Me and my victory (kterou jsem měl tu možnost slyšet již dříve, tuším že v klubu Labe v Hořovicích ještě dávno před vydáním alba). Z hudby Khoiby se pomalu vytratily kytarové zvuky (tedy, pořád tam jsou, ale již ne v takovém počtu a v takové důležitosti), čili nic ve stylu That Reason se na Mellow Drama neobjevuje, což někomu vyhovuje a někomu asi ne.
Já osobně jsem s deskou Mellow Drama nadmíru spokojen.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)