Libor zachráncem, Libor alkoholikem

Úterní den byl pro mě velmi zvláštní. Nejprve jsem ráno přijel do Prahy do bytu, kde jsem ke svému nemalému překvapení shledal, že má paní bytná si zlomila nohu na dosti nepříjemném místě (kotník), tedy, musel jsem ji obstarat pomoc (lékařskou) a vlastními silami několik metrů přenést. Většinou se v podobných okamžicích zachovám vždy zmateně a velmi neefektivně, nicméně tak se v úterý nestalo a já jsem za to rád. Někdy má člověk silné sklony se podceňovat a nevěřit si.
Večer jsem poté jsem se zařídil dle Královniny rady a šel s jedním kamarádem z tělocviku na pivo. Chtěli jsme jít jen na jedno, což se nám v podstatě podařilo, pivo jsme si dali skutečně jen jedno, jenže...krom něj ještě 4x absinth (což je móóc zajímavé pití) a nějaké to víno...
Jo jo, úterý...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)