Divadlo Šrapnel - Tělocvikář

Po delší době jsem navštívil divadlo. Už se ze mě pomalu stával kulturní barbar, takže jsem se na představení docela těšil. Jednalo se o divadlo Šrapnel (jaký to výbušný název!) a jejich hru Tělocvikář, kterou divadlo dávalo v pražském Rock Café (www.rockcafe.cz). Hra je to veselá, komická. Zavádí diváka na půdu školy těsně před vypuknutím nového školního roku. Hlavními postavami jsou pochopitelně učitelé, kteří se však až velice nápadně podobají různým typům žáků, které sami učí. Celý děj se v podstatě točí přípravy divadelní hry, kterou má učitelský sbor prezentovat před zájezdem (tuším) z Izraele. Vše je ještě okořeněno o milostnou zápletku (respektive zápletky) a notnou dávku humoru.
Tělocvikář: Koupil jsem lístky na Rangers s Jágrem, celému učitelskému sboru! Takových peněz mě to stálo - 240 000kč. No, celé dva učitelské platy.
(Liborova volná interpretace divadelního textu).
Humor byl skutečně dobrý a originální, stejně tak na tom byly i různé taneční "vložky" kterými herci často zásobovali publikum. Velmi bych ocenil i herecké výkony, obzvláště po stránce hlasové. Nejlepší byl asi tělocvikář Jan Kalina. Chvílemi sice docházelo k situacím, že se třeba i herci smáli spolu s diváky, ale to mi zase tak moc nevadilo.
P. S. Fotky jsem převzal z oficiálních stránek divadla http://www.divadlo-srapnel.cz/teloc.php.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)