Letáčky


Určitě jste si v centru Prahy (i jiných velkých měst) všimli jedinců, kteří - i v mrazu - postávají venku na ulicích a nabízejí cizincům letáčky s nabídkou nějakého toho koncertu vážné hudby. Nikdy jsem nechápal, jak dokáží rozpoznat cizince od našince - neboť takovéto akce jsou určeny takřka výhradně pro návštěvníky ze zahraničí - vždy totiž spolehlivě vědí komu letáček dát a komu ne. Třeba mají nějaký vlastní zvláštní, speciální smysl, o kterém zatím lékařská věda úzkustlivě mlčí:-).
Už několikrát jsem se - jen tak ze zvědavosti - pokoušel okolo nich projít, ale - NIC. Letáček jsem nedostal. Dokonce jsem sáhl i k rafinovanějším metodám, vytáhl jsem fotoaparát a jal se pořizovat snímky nějakého jistě pamětihodného domu. Opět nic...
Aspoň jsem dospěl k názoru, že jsem tedy asi skutečně Čech...
Jdu si dát knedlíky a pivo.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)