Smůla

Stala se událost, která mě skutečně dokázala rozladit (zním dokonce falejšněji než má personifikovaná kytara - Tonča). Zapsal jsem se na zkouška, kterážto se mněla odehrávati v únoru - sice je čas, ale pomalu jsem se začal učit. Zápis se neprováděl elektronicky jen na jakýsi kus papíru, ježto byl připíchnut na nástěnce. Maximum účastníků bylo omezeno na 10 nešťastných jedinců. Já byl poslední z nich - tedy desátý. Byl jsem pochopitelěn velmi rád, že jsem měl takové štěstí a do té "fronty" se ještě vešel. Jaké však bylo mé překvapení, když jsem shledal následujícího dne, že si někdo vskutku horlivý dokázal svým písmem vtisknout podpis do mezery mezi mnou (do té doby desátým) a jedincem nade mnou (do té doby devátým).
Hrůza, člověk by si myslel, že vysokoškoláci by v sobě mohli mít trochu soudnosti a slušnosti. Inu, tak tu zkoušku asi budu muset dáti v letním semestru, co se dá dělat, aspoň se na ni ještě lépe připravím...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

CID