Robots in disguise - We're In The Music Biz (2008)

"We're In The Music Biz" je třetím albem Robots in disguise a musím říci, že se z jejich dosavadní tvorby se mi toto jeví jako asi deska nejslabší, což ale nutně nemusí znamenat, že je vyloženě špatná. Jen k jejich předchozím deskám (Robots in disguise a Get Rid) jsem si nalezl nějak vřelejší postoj, nicméně i toto album se mi celkem líbilo. Je o něco více oproštěné od elektronických zvuků, nicméně stále vyznává typické znaky "Robotek", jako je jejich výrazný zpěv, či změnu v tempu a melodiích. Stále se jedná o zajímavý electroclash, který je však na rozdíl od mnohých jiných interpretů v tomto žánru i celkem optimistický. Za nejlepší skladby bych považoval "The Tears", která mi tak nějak asociovala staré Joy Divison. Zkusil jsem si představit, jak by tuto skladbu asi zpracovali oni......a podle mě by to vůbec nebylo na škodu, působivá je i "I live in Berlin" - s melodií, jež nemohu dostat z hlavy - a následující roztančená "I´m hit".
P. S. Teď mě ještě více mrzí, že jsem promeškal listopadový koncert této kapely v Praze...., inu kdo chvíli stál, již stojí opodál..

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)