Cartonnage. Akropolis 19. 3. 2008

Včera jsem navštívil pražský klub Akropolis, kde měla křtíti svoji desku hudební formace Cartonnage, což pro mě byla velká neznámá. Inu, dobrý důvod pro to tuto skutečnost změnit..

Začátek mě trochu zklamal, neb byl avizován na 19:30 a ...začínalo se o něco později, konkrétně o hodinu. Tuto hodinu jsem strávil s panem Ing. Štruncem popíjením jakéhosi zlatavého moku, což člověku vždy zvedne náladu. Menší šok jsem zažil v okamžiku, kdy jsem poblíže baru spatřil svého bývalého učitele ze střední školy, který se sem - jak říkal - rovněž vydal za účelem poslechu hudby. Inu, svět je malý, že ?
Cartonnage měli krásný nástup. Styl jejich hudby jsem si hned od prvních tónu rychle oblíbil. Stylově se pohybují ve vodách synth popu s menšími přesahy i do jiných žánrů, např. electroclah. Z interpretů, které znám, bych je asi nejvhodněji přiřadil k Ladytron.
Z muzikantů byla doslova cítit radost z toho, že mohou vystupovat a rovněž bylo znát, že hraní je velmi baví, což se pozitivně přenášelo i na publikum. Velmi dobré byly i choreografické doplňky tří tanečnic (číslo se stepováním nemělo chybu) a i vizuální projekce na plátno v pozadí se stylovými "robotickými" motivy, za které by se nemuseli stydět ani slavní Kraftwerk. Velmi mě zaujala i image kytaristy, který byl - dle mého názoru - přesnou (!) kopií B. Corgana ze Smashing Pumpkins. Koneckonců i kostýmy účinkujících byly velmi elegantní, je vidět, že skupina na svých vystoupeních velmi zakládá, což je pochopitelně také jen dobře.
Suma sumárum, koncert považuji za velmi vydaření - a vůbec nelituji ceny vstupenky, 150 kč.
Jelikož Cartonnage hrají v blízké době i v okolí mého bydliště, tak mám takový pocit, že se na ně ještě někdy podívám..

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)