Posvátné relikvie

Patřím mezi lidi, kteří na některých věcech docela lpí. Ano, takovým tím chorobným pocitem závislosti na předmětech, jež jsou sice absolutně k ničemu, nicméně své místo ve skříních, poličkách zabírat musí. Možná to je tím, že ke skoro každé věci se váže nějaký příběh jejího získání, událostí, které mě s ní pojí atd. Prostě a jednoduše, takovéto předměty se mi doma docela hezky kupí a hrozí, že jednoho dne přerostou přes hlavu, už teď se v nich moc neorientuji..., nicméně sílu vyhodit je nemám. Asi bych se cítil, jako když by odcházela pryč i část mého vlastního života. Jenže, s přibývajícím věkem to bude asi jen horší, ne?
Ono je někdy moc hezké se k těmto věcem čas od času vracet. Najít si trochu volna a jen se třeba probírat starými vlakovými lístky a říkat si: "tak to jsem byl tam a tam". Není moc brzy na to začít žít ze vzpomínek?
Můj oblíbený webový prohlížeč opera mě začal v poslední době docela zlobit, tak jsem přesedlal na Firefox...., myslíte, že jsem operu odinstaloval? :-)
Opera forever

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

CID