Dvakrát do téže řeky..

...nevstoupíš. Neříká se to nadarmo. Nedávno jsem si zakoupil dvd "přibalené" k jedněm celostátním novinám - Šeptej. Film pro mě osobně značně důležitý, který jsem na csfd.cz ohodnotil pěti hvězdičkami. Film v pravdě generační. Včera jsem na něj koukal a musím říci, že i po těch letech jsem dokázal některé pasáže odcitovat společně s herci. Jo...paměť....takovéto věci si pamatuji dobře :-).
Film se mi i po těch letech líbil, nicméně jsem na něj již koukal trochu s kritičtějším pohledem, který odhalil leckteré nedokonalosti. Líbil se mi snad i částečně proto, že do prožitku se nenápadně vkradla nostalgie..... Návrat ke starým věcem, což částečně souvisí s tím, co jsem tady psal minule.
Do mého bytu v Praze se vrátila paní bytná z jejího nuceného pobytu v nemocnici. Je to zvláštní, ale až teprve teď jsem si uvědomil, že dny mého života ve čtvrti s názvem Braník se chýlí pozvolna ke konci. Během těch let jsem si to místo docela oblíbil. Bude mi chybět, ale třeba to není navždy. Některé zážitky nejde jen tak vymazat z paměti. Třeba otevření okna při horkém letním večeru (neboť v místnosti je silně dusno), z něhož se začně šířit vůně z nedalekého pivovaru, kde asi právě začala další směna. Tu vůni budu mít asi navždy spojenou s tímto místem.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

CID