Tajemství pánských toalet...

Já vím, článek s takovýmto nadpisem je tak trochu rána pod pás....., ale...zní to docela hezky, ne?

Svět má mnoho tajemství. Některé lidi fascinuje vznik pyramid, jiné zase existence mimozemských civilizací. Inu, proti gustu žádný "dišputát". Já však za daleko zásadnější pokládám otázky, jež mají trochu více kontaktu s běžným životem. Například vždy mě fascinovala nějaká skupinka děvčat, která se vždy hromadně zvedla a jala se šouravým, ledabylým krokem odcházet na wc s obrázkem slečny. Kladl jsem si zvláštní otázky, proč jdou vždy tak ležérně? A proč, proboha, vždy výhradně ve skupinkách? A jelikož je má duše zvídavá, tak....jsem se na to optal. Odpověď je více než prostá - prý tam drbou chlapy. Koneckonců, proč ne....
Aby to ale bylo genderově korektní, tak musím říci, že i my - muži - máme svá "toaletní tajemství". Zrovna včera jsem několika z nich byl přítomen. Někteří hoši chodí na toaletu tajně kouřit, jiní povětšinou - již trochu méně tajně - zvracet, a další...řeší ženy. Tak vidíte, ono se to od těch toalet opačného pohlaví moc neliší. Jen snad, že muži obvykle bývají větší solitéři (málokterý muž jde na toaletu se svým kamarádem...a pokud ano, tak je to trochu podezřelé) a na oněch místnůstkách mají daleko větší svinčík :-).
P. S. obrázek je ze stránky www.ilist.cz

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)