Trochu pracovně..

Ti, kdož mě znají osobně, patrně již vědí, co tím nadpisem mám na mysli. Dostala se mi nabídka na nějaký čas zaskakovat na uvolněném místě lektora angličtiny na jednom pražském odborném učilišti. Jakožto student mající takřka vždy "prázdnou kapsu" jsem místo přijal, a příležitost "uchopil za vlasy" (jak vidno, poslední dobou si libuji v silných přirovnáních:-)).
Mám z té práce pochopitelně ale i trochu obavy. Co tam bude za lidi? Jak mě přijmou? Budou se chtít vůbec něco naučit? A nezmění se tato - zprvu vítaná finanční injekce - na ubohé martyrium, ze kterého se vždy budu těšit rychle domů, pohledem posouvat hodiny a s oddechem odcházet? Snad ne..
Ale jsou i dobré zprávy - venku konečně vykuklo sluníčko a vypadá to, že zítra bych mohl zkusit "osedlat" své krásné kolo....

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)