Zpěv Liborovi moc nejde..

No..., moc nejde. A co se s tím dá dělat? K hudbě mám skrznaskrz (úžasné slovo, co?) pozitivní vztah, ale mé hlasivky v tomto ohledu zůstávají notně pozadu.
V úterý jsem se tak pomalu procházel Prahou čerstvě prosluněnou nesmělými paprsky slunce, na uších jsem měl sluchátka a poslouchal své oblíbené songy, u nichž znám velmi dobře i text. Pak koukám, že lidé kolem mě se tak divně otáčejí a jejich pohledy jsou velice výmluvné. Inu, asi mi část těch textů přešla ze sluchátek přímo do mluvidel...:-) - a výsledek jistě nebyl pro okolí uspokojivý.
Tak co mi zbývá? Využít akustiky koupelen, či počkat až venku bude ošklivě, např. pršet (jak tak koukám z okna, tak to není zase až tak nepravděpodobné), a zazpívat si v dešti...
Zpíváte si rádi?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)