Máte rádi horko?

Trochu hloupá otázka. Ale stejně, většina lidí si stěžuje v zimě, na podzim (ba i na jaře) na špatné počasí. Mě nevyjímaje. Už se vidím...je zima a já se jen vymlouvám na to, že den je příliš krátký a studovat při umělém světle mě silně vyčerpává, takže toho raději brzy zanechávám.. V létě je však příliš teplo, mozek mnoho nefunguje a je zaměstnáván tisíci jinými (možná důležitějšími) činnostmi. Jsme to ale alibisté...
Přeci jen bych ale preferoval léto. Máloco se vyrovná vůni v přírodě krátce po dešti, kdy se vše příjemně ochladí a nám lidem dovolí zapomenout na ta trýznivá horka. Je asi v lidské přirozenosti být neustále nespokojen a snažit se věci poměřovat s jakýmsi ideálem dokonalosti. Pomalu se mi v hlavě mísí nápady na to, co dělat přes léto. Želbohu to vše budou povícero asi jen pracovní aspirace, nicméně mám dojem, že si najdu čas i na nějaký ten výlet, či koncert (na RFP hrají Massive Attack!!).

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)