Rýma řádí v každém čase

Asi mi to nebudete věřit, ale již zhruba od včerejšího večera jsem cítil, že se mnou není něco v pořádku. Začalo mě trochu škrabat v krku, objevil se ten pověstný "knedlík". To vše mě dosti znepokojilo, leč řekl jsem si: v létě přeci nebudu trpět takovýmto podzimo - zimním neduhem a svoji zvýšenou spotřebu kapesníků jsem připisoval na vrub alergii (kterou jsem samozřejmě nikdy neměl).
Je krásné, jak člověk někdy dokáže lhát sám sobě. Stává se mi to bohužel docela často...a nejedná se jen o zdraví.
Dnes jsem dal zkoušku z angličtiny. Moc jsem se ji nebál (sebedůvěra někdy funguje i u mě), ale v průběhu zkoušky narůstala nervozita. Nakonec to dopadlo dobře - mám dvojku! Jen mě mrzí skutečnost, že jeden můj kamarád zkouškou neprošel. Člověk nemůže mít vše... Samotný proces zkoušky zabral cca 6 hodin (z nichž velkou část zabralo čekání...tolik nenáviděné čekání), během nichž spotřeba kapesníků opět stoupala. Rýmu skutečně rád nemám. Nesnáším pocit, když mě něco omezuje v základních věcech - třeba v dýchání, což tato potvora činí velmi často a želbohu i velmi dobře.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)