Sluníčko začíná pálit....

...toho jste si jistě již bedlivě všimli. Teploty se pozvolna vyšplhaly až ke kritické třicítce a nám nebohým lidem je čím dál tím větší horko. Ruku v ruce se zvyšováním teploty (nemyslím teď její globální význam) kráčí rovněž snižování počtu svršku, které si dáváme na sebe (z rozličných důvodů). Mnozí muži se již těší na léto, až budou moci okukovat poloodhalené ženštiny, které se na léto rovněž jistě těší (i když často také i z jiných důvodů). Léto nám dává vynikající příležitost ukázat svému okolí jak jsme na sobě přes zimu "pracovali", jaké si pořídili opálení, či tetování... Prostě ideální možnost jak vyniknout.
Léto je pro muže rovněž ideální z toho důvodu, neboť při něm mohou okukovat ženy poměrně nenápadně, své zvídavé pohledy obvykle skrývají za sluneční brýle, takže si toho jen tak nikdo nevšimne. Ač se to z mých článků často třeba i nezdá, tak jsem také jen člověk (a navíc muž) a... mám pro toto pochopení. Nicméně docela by mě zajímalo, zda něco podobného (zcela v rámci emancipace) činí i ženy. Musím se na to nějaké ženy zeptat... Já osobně se domnívám, že ženy muže pozorují také, jenže...podle mého názoru daleko rafinovaněji a méně okatě.
P. S. To by mě zajímalo, jestli mě dnes ráno cestou metrem někdo okukoval:-).

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)