Výlet

Je hezké, když si člověk čas od času najde čas (nerad opakuji jedno slovo velmi často, ale tentokráte jsem to jinak napsat nedokázal..) na to vyjet ze zajetých kolejí a podívat se někam jinam. Udělat něco netradičního, co může dokonce na první pohled vypadat jako malé bláznovství. Nicméně vše je lepší než nudná rutina, která sice přímo neobtěžuje, ale..zároveň ani netěší a těšit ani nemůže..
Změna prostředí je důležitá, můžete porovnávat (byť jistě pod určitým subjektivním dojmem), které se vám zamlouvá více. Asi bych se nemohl označit za patriota svého kraje. Mám jej pochopitelně rád, ale často v místě svého bydliště spíše shledávám špatné věci, které mi vadí. Je to asi hodně i o lidech zde a částečně i o mně, neboť za posledních cca pět let tu již netrávím tolik času jako dříve. Možná by se pro mě osobně hodil termín odrodilec :-). O to více si vážím toho, že jsem se odhodlal k tomu "vyjet ze zajetých kolejí" a podívat se i někam jinam. O to větší pro mě bylo překvapení, že ne zas tak daleko (přeci jen, naše zem jest maličká) jsou místa nasákla zcela jinou atmosférou.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)