Dilema

Poslední dobou mi komunikační program icq dělal neskonalé obtíže, sám se vypínal jak chtěl, nabíhal čím dále tím pomaleji a navíc jsem zjistil, že podmínky jeho užívání jsou pro uživatele dosti...kulantně řečeno...nevýhodné. Poohlédnout si po alternativním zdroji není zase tak obtížné, internet je plný různých pozoruhodných programů, které doslova čekají na vyzkoušení. Program, který jsem nakonec zvolil, se jmenuje Miranda, bezesporu jej budete - minimálně z doslechu - znát. Jeho uživatelské rozhraní je prosté, skromné a bez reklam. Jaká to změna oproti icq. Posílání souborů přes tohoto klienta se mi zprovoznit nepodařilo a jak to vypadá asi ani jen tak nepodaří, nicméně to je oběť, kteroužto jsem schopen položiti na oltář spolehlivé písemné komunikace. Prozatím tedy zůstávám u Mirandy...uvidíme, jakmi to dlouho vydrží.
V podstatě si ale uvědomuji, že jsem víceméně asi šťastný člověk, když tu řeším takovéto "problémy". Na zemi je bezesporu mnoho lidí, kteří řeší základní otázky obživy, bezpečí atd.. a já tu svůj mozek zaměstnávám tím, zda užívat icq či mirandu... Někdy si připadám hrozně sobecky, jakobych si nevážil toho co mám. Pokud člověk nemá před sebou velké starosti, tak zákonitě asi z těch malých dělá ty velké. Bohužel....
Chtěl bych tímto způsobem poděkovat i všem těm, kteří mi popřáli ke včerejšímu svátku. Docela pěkný dárek jsme dostal od redakce gol.cz, kdy mi po delší době uveřejnili další článek. Pokud by vás to nějak zaujalo, tak je k nahlédnutí zde.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)