Gloria!

Konečně mi na můj účet dorazily tolik toužebně očekávané finance a já se mohl rovněž odhodlat k tolik toužebně očekávanému nákupu počítače. Jeden model jsem měl již delší dobu vyhlédnutý, nicméně brzy byl vyprodán a já se musel spokojit s "náhradní" variantou. Nicméně ani tak to není nic špatného a poměr cena - výkon je v tomto případě - domnívám se - dosti příznivý. Co mě však u současných počítačů (a notebooků zvláště) dosti vadí je omezená podpora jinak poměrně dobrého operačního systému windows xp. Naopak uživately často nenáviděná vista se dává takřka do každého nově zakoupeného přístroje. Raději jsem tedy volil možnost nákupu bez operačního systému, nicméně díky tomu zase musím postahovat rozličné ovladače a tak... Inu, život není jednoduchý.
Jsem rád, že jsem si notebook zakoupil již teď, neboť vzhledem ke světovému vývoji a stabiliě mnoha bank je celkem i možné, že nám brzy naše penízky k ničemu nebudou a cela Zem se vrátí zpět k tradičnímu směnnému obchodu . Už to vidím - jeden notebook bude mít cenu patnácti nachytaných kaprů a žejdlíku piva. Vzhledem k tomu, že ryby chytat neumím a piva se osobně jen těžko vzdávám jsem skutečně rád, že mám ten počítač už teď .

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)