Ladytron (20:10. 2008 Lucerna music bar)

Odloženou premiéru britsko-bulharských synthpopových Ladytron jsem si nemohl nechat ujít. Byť lístek stál cca 430 kč...
Ladytron zde představili převážně skladby ze své letošní desky Velocifero, která jen prohlubuje nastolený trend po předchozím albu "Witching Hour". Koncert byl po hudební stránce skvělý, nicméně určitou vadou na kráse bylo - dle mého názoru - ozvučení v Lucerně (bohužel asi už tradiční). Všechny desky Ladytron znám poměrně dobře, ale někdy jsem se dokonce přistihl u toho, že jsem se zamyslel "co to vlastně hrají?", to by se stávat rozhodně nemělo. Další vadou je pak určitě velký počet návštěvníků. Co by jinde bezesporu bylo za plus se nedá takto považovat v miniaturních prostorách Lucerna music baru. Ale co, nebudu si pořád jen stěžovat . Jsem rád, že jsem viděl jednu ze svých oblíbených kapel "live", třeba taková skladba "the last man standing" zněla skutečně úžasně!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)