Zajímavá cesta...

Dnes jsem potřeboval být v Praze o něco, dříve, takže jsem si s dopomocí serveru idos.cz nalezl spoj, který by mým potřebám vyhovoval nejvíce. Musel jsem sice vstávat v ranní dobu, kdy obvykle ještě sním své sladké sny, ale vstávání samotné nakonec zase tak komplikované nebylo, jen jsem díky časnějšímu termínu probuzení bohužel včera nestihl dokoukat film "Into the wild", což docela zamrzí...jenže...kdo mohl tušit, že je to tak dlouhý snímek a navíc že se mi tak rychle budou klížit očka? :-)
Do Prahy jsem autobusem již nejel dosti dlouho, těšil jsem se proto tedy docela i na cestu. Venku se rozkládala tma a do útrob samohybu pozvolna nastupovali lidé, jejichž tváře a život mi nic neříkaly. Prostě novum. Kupodivu nás nepotkala ani žádná dopravní zácpa (jak je prý na tomto spoji běžné) a do Prahy jsme dorazili jen asi s 2 minutovým zpožděním. Že bych příště opět zkusil autobus?
Kdepak...na své milované vláčky, jejich romantické projíždění krajinou a příjemné hopsání (no..to zase tak příjemné není) nedám dopustit, ale (občasná) změna je život. Navíc přišlo mi, že jízda autobusem je o něco mého hlučnější..a také delší (stihl jsem za cestu poslechnout desku od elektronické formace Gong Gong).
Na cestování obecně mě fascinují hlavně spolucestující. V podstatě toho o nich víte hodně a zároveň málo . Víte jak se chovají, jsou lidé, kteří nekompromisně zaberou svými věcmi několik sedaček, jsou i lidé, kteří tiše sedí v koutku. Někteří si nahlas povídají - doslova řvou - jiní raději poslouchají hudbu, ať již ze sluchátek, či ji dávají poslouchat celému vagónu (autobusu). Prostě, jak se kdo chová v dopravním prostředku, tak se nějak - dle mého názoru - chová i v soukromém životě. Ač tedy o těchto jedincích jinak - krom stanic nástupu a výstupu - nic konkrétního nevíte, tak si po čase několika jízd, jež společně strávíte v útrobách dopravního prostředku, dáte několik informací dohromady. Někdy je to velmi zajímavé...., dokonce snad zajímavější než poslech hudby z mp3 (album od Gong Gong totiž za moc nestálo....).
Krásný a úspěšný den!
P. S. Dnes jdu držet palce Slavii...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)