Mikroblogování

Mikroblogování je fenomén dnešního světa internetové komunikace. Do českých zemí zatím ve velké míře nedorazil (nepočítám-li trochu nepodařený projekt Staropramenu, či NCity) a osobně se domnívám, že lidé u nás o nic moc ochuzeni nejsou. Možná víte, co pojem "mikroblogování" obnáší. Pokud ne, tak se vám své skromné znalosti pokusím trochu přiblížit. Mikroblogování se v podstatě podobá klasickému blogování, tedy sdílíte své názory, představy, pocity s okolním světem, to vše ale s tím rozdílem, že své články píšete jen pomocí krátké formy stručných vět, jež vyjadřují vaše momentální pocity, či aktivity. Jistě, může to být zábavné, ale osobně mi klasické blogování přijde zajímavější. Při něm se totiž můžete libovolně dlouze rozepsat takřka o čemkoliv. Mikroblogování mi přijde jako taková zjednodušená a heslovitá forma blogu, zcela zapadajících do jistých trendů dnešní doby, kdy není důležitý obsah článku, ale hlavně jeho nadpis. Smutné. Mě osobně by tedy nebavilo číst si něčí stránky, kde jsou jen "články" typu "mám rýmu"...."uvařil jsem si čaj"....apod. Inu, ale každý můžeme mít přeci jiný názor, ne? (V tom je ten svět tak krásný).

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

Hádej, kdo je vrah (2022)