Libor svědkem podivného jevu

Doufám, že si nebudete myslet, že jsem pozbyl poslední zbytky zdravého rozumu, ale rád bych se podělil o jeden zvláštní zážitek, který se mi stal včera večer zhruba okolo 22 hodiny. Vracel jsem se zrovna s kamarádem domů. Dosti jsme spěchali, snad v předzvěsti nadcházejícího deště a bouřky. Všude byla tma, kterou ozařovala jen světla blesků, jež od nás však byly dostatečně vzdáleny. Nicméně musím říci, že takto prudkou bouřku jsem již dlouho neviděl.
V dálce (zhruba směrem od našeho městečka ku Praze) jsme zahlédli dvě poměrně silně zářící světla, která se pomalu přibližovala k sobě. Myslel jsem si, že se jedná o dvě letadla, která se míjejí, nicméně tak to asi nebylo, neboť ta dvě světla se spojila v jeden - ještě silněji zářící - bod, který se trochu přibližoval a pak rychle odletěl někam pryč zhruba severovýchodně.
Pozoruhodné.
Nejsem zastáncem nějakých konspiračních teorií, naopak, v těchto oblastech pro své okolí platím spíše za skeptika. O včerejší situaci si ale tak nějak nemohu učinit střízlivý názor.
Vyzná se někdo v podobných meteorologických jevech natolik, aby mi byl sto danou věc trochu přehledně osvětlit?
Jen připomínám, že jsem se nenacházel pod vlivem alkoholu, neboť mé tělo vypilo jen dvě piva, což - jak jistě uznáte - je množství k opilosti trochu nedostatečné.
Nebo že by to vše mělo něco společného s Harry Potterem? :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Meoskop

Virtuální pomníky

CID